מילנה – פרק 6

דן

אני יודע שאני צריך לצאת מתוכה, לתת לה לקום ולהתנקות, אבל אני לא מצליח לשחרר את האחיזה שלי עליה.

אני מרגיש כל כך מסופק, כל כך נינוח, שאני רוצה להישאר בדיוק ככה למשך כל היום. למרות השמש הלוהטת על הגב שלי.

אני שוכב מעליה והמבטים שלנו נעולים, אני בוחן את הפנים היפות שלה. העור החלק, הגבות העדינות, העיניים החומות הגדולות, השפתיים הוורודות.

היא צופה בי באותו מבט מלא סיפוק ומעט בלבול ואני לא מרגיש צורך למלא את הדממה במלים מיותרות.

אני מנשק אותה שוב, מוצץ את השפתיים והלשון שלה בתאווה, משחק עם הפה שלה.

היא מגיבה באותה ההתלהבות שהיתה לפני דקות בודדות, לפני שגמרנו. הכוס שלה מתכווץ סביבי שוב ואני מתחיל להתקשות בתוכה.. ובתוך הקונדום המשומש שעדיין עליי.

"אנחנו צריכים לעצור." אני אומר לה ומחייך כשהמבט המתענג שלה הופך למאוכזב. "אני לא הולך לשום מקום, צריך להחליף קונדום."

היא מחייכת שוב והתגובות הפתוחות שלה גורמות לי לצחוק.

אני יוצא מתוכה בזהירות ומוריד את הקונדום במטרה לקחת אחד חדש כשהיא עוצרת אותי.

"זה עדיין לא הזמן לעוד קונדום, עכשיו תורי לטעום אותך, אבל אם יש דבר שאני שונאת זה טעם של גומי בפה שלי. מה דעתך על מקלחת קרירה לפני הסיבוב הבא?"

"רעיון מצוין." אני עונה לה ומושך אותה אחריי למדרגות שמובילות לקומה התחתונה. היא נינוחה וחופשיה בעירום שלה, הולכת אחריי בביטחון מלא ואני נהנה מהנוף כמו ילד בחנות צעצועים.

יש משהו כל כך סקסי ומושך בביטחון שלה, היא נטולת פוזה, נטולת הצגות ומניעים נסתרים. היא פשוט היא ואני הבן זונה בר המזל שנהנה מכל הטוב הזה.

האוויר הקר בקומה התחתונה גורם לצמרמורת לעבור בגוף שלה והפטמות שלה מזדקרות.

"אולי מקלחת חמה? נראה שקצת קר לך." אני אומר לה עם חיוך ומוביל אותה לחדר השינה והמקלחת שצמודה אליו.

"אני מאמינה שתחמם אותי." היא עונה לי עם הרמת גבה.

'תהיי בטוחה' אני חושב לעצמי.

אנחנו נכנסים לחדר המקלחת הקטן ואני פותח את זרם המים, נותן להם בכל זאת להתחמם קצת. בינתיים מילנה מפזרת את השיער מהקוקו שכבר מזמן התפרק.

היא מעבירה אצבעות בין הפסים הורודים, חלקם בהירים יותר, חלקם ממש בלונדיניים ואני מוצא את עצמי מדמיין את כל השיער הזה בין הרגליים שלי, מפוזר על הירכיים שלי בזמן שהיא מוצצת לי.

המבטים שלנו מצטלבים ואני מרגיש את החשמל בינינו. היא מחייכת ודוחפת אותי בעדינות מתחת לזרם.

"אני אוהבת את המבט שלך כשאתה מסתכל עליי. אני כמעט יכולה לשמוע מה אתה חושב." היא אומרת ומעבירה ידיים רכות על הגוף שלי, מלטפת אותי, בוחנת אותי.

"מה אני חושב?" אני שואל אותה בקול עמוק,  אני כל כך חם עליה.

המים הנעימים מכסים אותי והיא מתחילה לסבן אותי.

"בפעם הראשונה שנפגשנו, המבט שלך היה מתנשא ומשועמם. בהתחלה חשבתי שאתה סתם פוץ . חתיך בטירוף, אבל פוץ." היא אומרת ואני מרגיש שוב את אותה המבוכה מההתנהגות הנוראית שלי. אני רוצה להגיב אבל היא לא נותנת לי הזדמנות. האצבעות שלה יורדות לבטן התחתונה שלי וקו המחשבה שלי נעלם כלא היה.

"אחר כך השעמום במבט שלך הפך לכעס, אני מודה שעד לרגע זה ממש, עדיין לא הבנתי מאיפה הכעס הגיע. אבל אני מאמינה שבסוף אני אבין."

רגע לפני שהידיים שלה מגיעות סוף סוף לזין שלי, היא מסובבת אותי עם הגב אליה וממשיכה במסירות בעבודת הניקיון שלה.

היא מעסה את הכתפיים שלי, את השכמות. מוסיפה עוד סבון ולא מפספסת אף פינה.

"בפעם השנייה שנפגשנו המבט שלך השתנה, קלטתי אותך בכניסה לבית הקפה. אני זוכרת שראיתי אותך בוחן את הרגליים שלי, את החזה שלי…"

"לבשת טי שירט לבנה שקופה, החזיה מתחת היתה כהה ותהיתי מה הצבע שלה."

היא צוחקת ומעבירה שתי ידיים על התחת שלי, מתקרבת לאמצע, ללא היסוס ומבלי לתת לי להתכונן היא מעבירה אצבע על פי הטבעת שלי. נעצרת ומעסה אותי שם בתנועות מעגליות.

"מילנה…" אני מתכוון להזהיר אותה, לעצור אותה אבל היא שמה עליי זין. היא לא נותנת לי להתקפל, להרגיש מבוכה ממשהו שלא נתתי לו לקרות מעולם. היא ממשיכה בסיפור שלה ובעיסוי הארוטי.

"…ואז כשאכלנו ביחד פלרטטת איתי, היית שנון וסקסי. צפית בי עם כל כך הרבה חרמנות במבט שלך, לא הסתרת כלום. היית אתה, מלא ביטחון, מיני, דומיננטי… עשית אותי רטובה."

"מילנה תעצרי את העינוי הזה שאת קוראת לו מקלחת ותני לי לזיין אותך." אני אומר לה בקול מיוסר, מתחרפן מתנועת האצבעות שלה. רוצה שהיא תפסיק, רוצה שהיא תמשיך ותעבור את הגבול הדמיוני שקיים בראש שלי.

"הסבלנות משתלמת, דן." היא עונה לי ואני שומע על הקול שלה כמה היא נהנית מהסיטואציה. "תן לי להתענג על הגוף שלך כמו שאתה מתענג על שלי. זה רק הוגן."

אני לא מתווכח. היא רוצה להתענג, שתתענג. ככל שהיא תדליק אותי יותר, ככה הזיון הבלתי נמנע יהיה חזק יותר. נראה אותה מתענגת כשהיא לא תוכל ללכת שבוע.

לבסוף היא מסובבת אותי בחזרה אליה, הגוף שלה סמוק ולח, השיער שלה דבוק לכתפיים ולחזה שלה. היא נראית כמו פנטזיה ארוטית. העיניים שלה מזוגגות והמבט שלה נוטף סקס.

היא לוקחת עוד סבון ותודה לאל תופסת לי את הזין. מסבנת ומשפשפת אותו בשתי ידיים.

"זה מה שאת רוצה? שאני אגמור לך בידיים? תני לי לזיין אותך." אני אומר לה באגרסיביות מתגברת. הטון שלי עולה והסבלנות שלי פוקעת, אני צריך אותה. עכשיו.

"לא, לא בידיים."

היא עונה עם חיוך ויורדת לברכיים מולי. אהה הבחורה הזאת תהרוג אותי היום. זה הסוף שלי, אני בטוח.

היא ממשיכה לסבן אותי והפנים שלה כל כך קרובות, הפה שלה כל כך קרוב. אני עוצם את העיניים ומשעין את הראש על האריחים הרטובים. אני לא יכול להסתכל עליה יותר, אם אני אמשיך לצפות בה אני אגמור, אני לא אצליח לעצור את עצמי.

"פאקקקקק" אני גונח בקול כשאני מרגיש את הלשון שלה על הביצים שלי. אני לא מתאפק ופוקח את העיניים, צופה בה שוב. בפנטזיה הפרטית שלי על הברכיים מולי.

היא משפשפת לי את הזין ביד אחת ומלקקת לי את הביצים כמו כוכבת פורנו מיומנת. מכניסה אותן לפה שלה, מוצצת ומנשקת.

כשהמים שוטפים את שאריות הסבון מהגוף שלי היא מכניסה את הזין שלי לפה שלה, עד הגרון ובולעת סביב הכיפה שלי. "איפה למדת את זה, מילנה? איך את כל כך טובה בזה?" אני ממלמל לעצמי, לאלוהי הסקס, אני כבר לא יודע מה אני אומר ואני לא מצפה לתשובות.

אני מקווה שלא יהיו תשובות כי בשביל לענות היא תצטרך להפריד בין הפה המושלם שלה לזין שלי.

אני תופס את השיער שלה בשתי ידיי בזמן שהיא שואבת אותי עמוק לתוכה, העיניים שלה פקוחות, מרוכזות בי. היא מוצצת אותי עם לחיים חלולות עד הכיפה ומשחררת עם חיוך וקריצה. היא קרצה לי, היא פאקינג קרצה לי.

היא משפשפת אותי שוב, חזק ומהר יותר, מקרבת אותי בצעדי ענק לסוף ושוב מכניסה אותי עמוק לפה החם והרטוב שלה.

אני מגיע עד לגרון שלה, עד שרפלקס ההקאה שלה מופעל ורוק נוזל מהפה שלה על הזין שלי. המים מהמקלחת מתערבבים עם הדמעות שיורדות לה מהעיניים אבל היא לא עוצרת, היא מוצצת אותי עמוק שוב ואני לא יכול להחזיק יותר.

"אני גומר, מילנה." אני מזהיר אותה למקרה שהיא לא רוצה לבלוע את כמויות הזרע שאני בטוח שעומדות להתפרץ ממני כמו הר געש. למרות שזה בהחלט יהפוך מבחינתי את המציצה למושלמת.

לצערי היא משחררת אותי, אבל לפני שאני מספיק להתאכזב, היא מפתיעה אותי כשהיא נשענת לאחור, פותחת את הפה שלה ומוציאה את הלשון.

לא עוברת שניה ואני גומר, אני משפשף את עצמי במהירות ומכוון לתוך הפה הפתוח שלה, על הלשון שלה, על הפנים שלה… מושלם… הגמירה המושלמת… הפנטזיה המושלמת…

האורגזמה לא מסתיימת, עוד זרם ועוד, על החזה הסקסי שלה, הפטמות הורודות. עד שלא נשאר לי כלום. עד שאני נופל אחורה וכמעט מתמוטט לרצפה מהחוויה.

היא סוגרת את הפה ובולעת עם חיוך ואני צופה בה בפליאה. "מאיפה באת? מי יצר אותך?" אני שואל אותה ומושך אותה לעמידה מולי.

אני מעביר יד על הפנים שלה, על הנוזלים שלי שמכסים אותה. אני מורח את הזרע על הלחיים שלה, על השפתיים שלה והיא תופסת לי את האצבעות עם הפה שלה, מלקקת אותן, מלקקת אותי ממנה.

אני ממשיך במסע שלי מטה, מורח את הזרע שעל החזה שלה, משפשף אותו על הפטמות שלה, צובט אותן בזמן שהיא גונחת ונאנחת בעונג באוזן שלי.

אמנם אני גמרתי לפני רגע אבל היא עדיין חרמנית ולא מסופקת. אני בטח שלא יכול לתת לזה לקרות.

אני אוסף שאריות אחרונות של זרע שטפטפו על הבטן שלה ומושיט שתי אצבעות בין הרגליים שלה. מורח את הזרע על הדגדגן שלה.

"דן…" היא גונחת והעיניים שלה מתגלגלות אחורה.

"אני חושב ששאבת כל טיפת זרע שהיתה בגוף שלי ועכשיו הזין שלי צריך הפסקה… אבל הפה שלי כאן בשביל לפצות על זה."

זה תורי לרדת לברכיים מולה. "תראי לי את הכוס היפה שלך, תפשקי רגליים."

היא מפשקת את הרגליים שלה בפישוק רחב וברגע הזה בדיוק אני מבין שורוד הוא הצבע האהוב עליי.

אני מרים אותה בקלות ומושיב אותה על הכתפיים שלי, הרגליים שלה עוטפות את הצוואר שלי ואני אוכל אותה כמו אדם מורעב. גניחות חייתיות בוקעות מהגרון שלי בזמן שאני מלקק ומוצץ כל כפל בכוס המושלם שלה.

היא חלקה ומתוקה, ורודה ומבריקה מהנוזלים שלה והרוק שלי.

המים כבר מזמן קפאו והזרם הקר מרגיש מושלם על הגוף הבוער שלי. למרות שתי הגמירות האינטנסיביות, אני מרגיש את הזין שלי מתעורר לאט לאט לחיים, מתכונן לסיבוב שלישי. דבר שלא קורה כל כך בקלות בגיל ארבעים.

אני מוצץ את הדגדגן של מילנה חזק ודוחף בכח שתי אצבעות לתוכה. היא צרה יותר עכשיו, נפוחה מהזיון הקודם ואני מרגיש קצת אשם שאולי הייתי קשה מדי עם הגוף העדין שלה.

"אה… דן…. דן….עוד, חזק יותר, תזיין אותי עם הפה שלך." הגניחות שלה מעלימות כל חשש מהמחשבות שלי. היא תופסת את הראש שלי חזק ומשפשפת את הכוס שלה על הפנים שלי, רודפת אחר האורגזמה הבאה שלה ואני מת על זה. אני מת על אישה שיודעת מה היא רוצה ולא מתביישת להראות את זה, לדרוש את זה.

אני מוציא את שתי האצבעות מהכוס שלה ודוחף אותן קצת יותר בעדינות לתוך התחת העסיסי שלה. המיצים שלה משמשים כחומר סיכה. במקביל אני דוחף את הלשון שלי עמוק לתוך הכוס שלה, טועם אותה מבפנים.

היא מתכווצת סביב האצבעות והלשון שלי וצורחת את השם שלי בקולי קולות.

מלכה.

מילנה

אני מתעוררת במיטה המפנקת, מכוסה בסדין רך ונעים, המזגן מכוון למעלות מושלמות והגוף שלי כואב במקומות הנכונים.

אני זוכרת את דן מנגב אותי, מוביל אותי למיטה ומכסה אותי.

אני זוכרת שהוא אמר לי משהו על להשיט את היאכטה בחזרה כי אנחנו יותר מדי זמן לבד בלב ים.

אבל אין לי מושג מה קרה אחרי זה וכמה זמן עבר. החלונות סגורים והתריסים החשמליים מוגפים, מה השעה לעזאזל?

אני קמה מהמיטה והולכת לעשות פיפי ולצחצח שיניים, אני מרשה לעצמי להשתמש במברשת של דן, לא נראה לי שזה יפריע לו אחרי כל החלפות הנוזלים שחווינו היום.

השמלה שלי מונחת על המיטה, אמנם היא שקופה אבל התיק עם הבגדים שלי למעלה ביחד עם בגד הים. אז אין לי כל כך ברירה אלא ללבוש אותה.

לא נראה לי שאני יכולה להמשיך להסתובב בעירום אם דן השיט את היאכטה חזרה למרינה.

אני יוצאת לסיפון ומגלה חושך, הלילה ירד וכנראה ממש מאוחר כי קיץ ולא מחשיך בשעה מוקדמת.

דן שוכב על אחת ממיטות השיזוף עם בקבוק בירה ביד ולפטופ על הברכיים.

"כמה זמן ישנתי?" אני שואלת ומתיישבת על מיטת שיזוף נוספת לידו.

הוא מחייך אליי ומרים את הלפטופ, מניח אותו על הרצפה לידו ביחד עם בקבוק הבירה.

בתנועה זריזה הוא מרים גם אותי ומושך אותי לשכיבה עליו. "בוקר טוב." הוא אומר ישירות לשפתיים שלי ומנשק אותי באטיות.

אני מלקקת ומוצצת את הלשון שלו, טועמת את הבירה והבטן שלי מקרקרת בקול.

אנחנו עוצרים את הנשיקה וצוחקים. "לא אמרת משהו על סל פיקניק?" אני שואלת אותו וצוחקת שוב.

"האמת שאני כבר אכלתי לפני שעתיים בערך, לא היה לי מושג מתי תתעוררי. אני לא יודע אם לנפח לעצמי את האגו שהתשתי אותך או שאת עובדת קשה מדי ופשוט התמוטטת מכל השבוע."

"בוא נגיד שזה שילוב של השניים." אני אומרת לו עם חיוך ומנשקת אותו שוב. אני לא מצליחה להפסיק לגעת בו.

"תחכי לי כאן כמה רגעים, אני הולך להכין לך צלחת."

אני נשכבת במקומו על המיטה ונהנית מהדממה. נראה שהוא עגן הפעם במקום אחר, מרוחק וחשוך יותר. אני מרגישה שאנחנו בעולם משלנו.

הוא חוזר כעבור כמה דקות עם מגש מלא בגבינות, פירות ולחמים. ארוחת הערב המושלמת.

"אני כבר יודע שאת בחורה של המבורגר, אבל בזמנו זה היה נראה לי כמו ארוחת צהריים מושלמת בשמש החמה. עכשיו זו ארוחת ערב."

"זה מושלם, דן. חוץ מזה, אני מתה מרעב וכרגע כל דבר ישמח אותי."

אני מושיטה יד למגש המפתה ומתחילה לטעום מכל דבר. "אתה יכול להמשיך לעבוד בינתיים, אל תרגיש מחויב לבדר אותי בזמן שאני בולסת." אני אומרת לדן עם חיוך ומסמנת ללפטופ שהוא הניח על הרצפה.

"האמת שהעבודה לא מעניינת אותי כרגע. העסקתי את עצמי בזמן שישנת, אבל עכשיו שאת ערה אני מעדיף להסתכל עליך בזמן שאת בולסת."

אני יושבת בישיבה מזרחית על המיטה ואוכלת בתאווה, לא אכלתי מהבוקר ובשילוב כל האנרגיה ששרפתי בצהריים, אני מורעבת לגמרי.

כמו שהוא אמר, דן פשוט שוכב וצופה בי אוכלת עם חיוך קטן על השפתיים המלאות שלו.

אני לא מרגישה אי נוחות תחת המבט שלו, הדממה לא מביכה, אני אוכלת בהנאה ומרשה לעצמי לבחון אותו בחזרה.

הוא הגבר הסקסי ביותר שהייתי איתו ואין ספק שהרגשתי על בשרי את שנות הניסיון שלו.

אין לי הרבה ניסיון עם גברים, הייתי בתולה עד גיל מאוחר יחסית והיו לי רק שתיים, שלוש מערכות יחסים. אבל כולן היו עם בחורים בגילי.

אני חושבת שיש לדן ביטחון עצמי ויכולות שמגיעות רק עם הגיל, הוא ידע בדיוק איפה לגעת בי ואיך לגרום לי לגמור בדקות בודדות.

מעולם לא התנהגתי כמו שהתנהגתי היום, בכזו חופשיות ומיניות. גסות אפילו.

הוא גרם לי להרגיש שלא משנה מה אני אעשה, מה אני ארצה, מה אני אדרוש, הכל יהיה טוב ונכון.

אני מסיימת את כל האוכל, לא משאירה אפילו פירור ומלטפת לעצמי את הבטן כמו חתול שבע.

"להרים אותך עכשיו לגרעפס?" דן שואל וצוחק מההתנהגות שלי.

"לא אם אתה לא רוצה שאני אפלוט עליך." אני עונה לו באותו ההומור.

הוא ממשיך לחייך אליי בדממה ואני מודעת יותר ויותר לעירום שלי מתחת לשמלה השקופה.

"בואי אליי." הוא אומר לי בשקט ומושיט אליי יד.

אני לוקחת את היד שלו ומתקרבת אליו. הוא מושך אותי לישיבה עליו. אני מרימה את השמלה כדי שאוכל לפשק את הרגליים שלי בנוחות ומתיישבת ישירות על הזין הקשה שלו מתחת לבגד הים שהוא לובש.

"באתי." אני אומרת עם חיוך ומרימה גבה בציפייה.

"ישנת טוב?" הוא שואל ומעביר לטיפה עדינה על הפטמה הזקורה שלי שבולטת מתחת לשמלה.

"כן."

"אגרת אנרגיות חדשות?" הוא ממשיך בשאלות ומרים את האגן שלו בדחיפה מהירה בין הרגליים שלי.

"תלוי… מה אתה מתכנן עבורי?" אני שואלת בחזרה ומשתפשפת על הזקפה שלו בתנועות מעגליות.

"אני רוצה לראות אותך רוכבת עליי כאן על הסיפון לאור הירח."

אני מושיטה יד להוריד את השמלה אבל הוא עוצר אותי. "לא, אני רוצה שתישארי עם השמלה ואני אשאר עם בגד הים והחולצה.

אל תתני לדממה לבלבל אותך, אנחנו מוקפים באנשים על המרינה וביאכטות שלהם. למקרה שמישהו יעבור, אני לא רוצה שיראו אותך עירומה.

רק אני רואה אותך עירומה."

אני מהנהנת עם הראש בהסכמה. מרגישה חסרת מלים לראשונה בחיי. הוא מדליק אותי כל כך שאני לא זוכרת איך להתבטא.

"תוציאי את הזין שלי ותכניסי אותו לתוכך. תרימי קצת את השמלה שאני אוכל לראות את הזין שלי נכנס ויוצא מתוך הכוס שלך."

אני עושה בדיוק מה שהוא אומר, אני מוציאה את הזין שלו מתוך בגד הים, הוא קשה וחם, מוכן בשבילי.

"מה עם קונדום?" אני שואלת אותו.

הוא מושיט יד לארנק שלו שמונח ליד הג'ינס המקופל מהצהריים ומוציא עוד אחד.

"תלבישי אותו עליי."

אני קורעת את העטיפה עם השיניים ועוטפת את הזין שלו בעדינות. אני מרגישה את עצמי נרטבת עוד ועוד עם כל שניה שחולפת.

"עכשיו תכניסי אותו לתוך הגוף שלך. אני רוצה לראות אותך יושבת עליי כשאני בתוכך."

המלים שלו מחרמנות אותי.

אני ממשיכה לפעול לפי ההוראות שלו, אני מתרוממת לברכיים ומחדירה אותו לתוכי. אני כל כך רטובה שהוא נכנס בקלות ושנינו נאנחים כשאני מתיישבת עליו.

אני מרגישה אותו כל כך עמוק.

"תרימי את השמלה עד הבטן, תני לי לראות."

אני מרימה את השמלה והעיניים שלו עליי, על נקודת המפגש בינינו.

"עכשיו תשימי את כפות הרגליים שלך משני צדי האגן שלי, תישעני אחורה ותזייני אותי. תני לי שואו כמו שרק את יודעת לתת."

פאק.

אני נשענת אחורה כמו שהוא אמר ומתחילה לרכב עליו במהירות, דוחפת את עצמי למעלה עם הרגליים ודן צופה בנו, בחיבור בינינו. צופה בעצמו נכנס ויוצא, צופה בי מזיינת אותו ואני נותנת לו את השואו שהוא רוצה. ששנינו רוצים.

"כן, בדיוק ככה. תזייני אותי." הוא אומר ומשחק עם הדגדגן שלי, משפשף ומלטף אותי ואני פתוחה לגמרי בשבילו, בשביל הידיים שלו והזין שלו.

"בפעם הבאה שתרכבי עליי ככה, אני אהיה בתוך התחת שלך. את תרכבי עליי ואני אראה את הזין שלי נכנס עמוק לתוך התחת העגול והסקסי שלך. אני אשחק עם הכוס שלך כמו שאני משחק עכשיו, רק שהוא יהיה פנוי לגמרי לאצבעות שלי. אני אזיין אותך בכל חור אפשרי, מילנה. אני אמלא אותך עד שלא ישאר מקום לשום דבר חוץ ממני.

את רוצה את זה?

את רוצה להרגיש אותי בתוך התחת שלך?"

"כןןןןןן" אני גונחת וגומרת מהשילוב של הזין שלו בתוכי, האצבעות שלו על הדגדגן שלי והמלים שלו בתוך הראש שלי. יוצרות פנטזיות סוטות ומגרות.

אני רוכבת עליו במהירות ובכח, סוחטת מעצמי את האורגזמה עד שאני נרגעת.

כשלבסוף האורגזמה מסתיימת, דן מרים אותי ומוציא את הזין הקשה שלו ממני. הוא מוריד את הקונדום במהירות, מעיף אותו על הסיפון וגומר בגניחות קולניות על הכוס שלי. מכסה אותי שוב בזרע שלו.

הנשימות שלי מהירות ועמוקות, אני מזיעה והלב שלי דופק במהירות. אני לא יודעת מה הוא עושה לי, אני לא מבינה את ההשפעה שלו עליי.

הוא מורח שוב את הזרע שלו על העור שלי, על הדגדגן הרגיש שלי, בין הכפלים שלי ואני נהנית מכל רגע.

"את נשארת איתי, מילנה, אני לא מחזיר אותך הביתה הלילה."

ברור לי שזו לא שאלה, הוא נותן לי הוראה.

גם אם זו היתה שאלה, התשובה שלי ידועה מראש.

כן, אני נשארת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *