מילנה – פרק 5

דן

לא הייתי במערכות יחסים בשנים האחרונות. לא יצאתי לדייטים, לא אספתי נשים מהבית ל"יום כיף".

אם אני צריך סקס, יש לי סקס תוך כמה הודעות וואטסאפ קצרות, תמיד בחדר בבית מלון, אף פעם לא בבית הפרטי שלי.

אני לא מוליך אף אחת שולל, לא מבטיח הבטחות, הן יודעות שזה נטו סקס ולרוב זה מתאים לשני הצדדים.

למרות זאת, אני עדיין זוכר איך ג'נטלמן צריך להתנהג עם בחורה שהוא מעוניין בה. אז ברגע שאני חונה מתחת לבניין שמילנה גרה בו, אני ישר יוצא מהאוטו, בודק את השמות שרשומים על תיבות הדואר בשביל להבין באיזו דירה היא וענת גרות ועולה.

לשלוח הודעה ולחכות למטה ברכב מונע, מרגיש לי קצת לא מכבד.

כשהדלת נפתחת, אני מבין שההכחשה הקצרה שלי בפני גדי ובעיקר בפני עצמי על המשיכה שלי כלפיה, היתה מיותרת וחסרת כל תקווה. היא  יפהפייה. כל כך סקסית שהמראה שלה גורם לי לכאב פיזי.

"היוש." היא אומרת לי עם חיוך ונשענת על מפתן הדלת עם ידיים שלובות, בוחנת אותי מכף רגל ועד ראש. היא ראתה אותי עם שורט ללא חולצה בים, בבגדים מחויטים בבית הקפה והפעם אני לובש ג'ינס ארוך פשוט, טי שירט לבנה וכפכפים. נראה שדווקא המראה הפשוט הפעם, עושה לה את זה יותר מהשאר.

"היוש גם לך." אני עונה לה בציניות, ברור לשנינו שאני לא גבר שמשתמש במילה 'היוש'.

"אתה נראה טוב מר כהן, אם לא הייתי ליידי הייתי מזמינה אותך להיכנס." היא אומרת לי בפלירטוט.

"אם לא הייתי ג'נטלמן, הייתי דוחף אותך אחורה לתוך הדירה, טורק את הדלת ומצמיד אותך לקיר. מזל ששנינו אנשים מתורבתים."

היא מטה את ראשה לאחור והצחוק המתגלגל שלה ממלא את המסדרון השקט, מעורר בתגובה את הצחוק שלי.

ללא מלים נוספות היא יוצאת מהדירה, נועלת את הדלת ומתלווה אליי.

"אז, יאכטה." היא אומרת לי ומרימה גבה בזמן שאנחנו יורדים שלוש קומות במעלית.

"לזכותי יאמר שלא ניסיתי להרשים אותך, זה מה שתכננתי לעשות היום גם ככה." אני עונה לה ומרגיש מעט מבוכה שאולי זה היה נשמע שאני מנסה להרשים אותה עם כסף.

"אני סתם מציקה לך, גם להורים שלי יש יאכטה, אני לא זרה לאורח חיים שונה מזה של מלצרית בת עשרים וחמש."

"אז את נהנית לערער אותי, בעצם."

"זה קל, אתה רציני מדי והפיתוי להציק לך חזק ממני."

הקלילות והפשטות שבהתנהגות שלה ממכרים. היא לא שומרת על שום פוזה מולי, היא מפלרטטת בחופשיות, עוקצת, מצחיקה. לא לוקחת את עצמה יותר מדי ברצינות וגם לא אותי… וזה מרענן.

דלתות המעלית נפתחות ואני מלווה אותה עם יד קלה על הגב התחתון שלה לכיוון הרכב שלי.

מילנה

פאק הגבר הזה סקסי.

עברו בסך הכל חמישה ימים מאז הפעם האחרונה שראיתי אותו אבל זה מספיק זמן בשביל לעמעם את הזיכרון. בייחוד כשנפגשנו רק פעמיים.

המראה שלו, עומד מול הדלת שלי לבוש בג'ינס וטי שירט לבנה קצרה, היה כמו אגרוף לבטן. או כמו ליטוף קצת יותר דרומה.

העיניים הכחולות הבוהקות שלו, כל כך בהירות על רקע העור השזוף שהן מלחיצות טיפה, נראות כאילו לא מציאותיות. הכתפיים הרחבות, המותניים הצרים, הורידים הבולטים על הזרועות. אפילו השערות הלבנות שפזורות בחוסר סדר ליד הרקות שלו. כל החבילה, סקסית כל כך שמהשנייה הראשונה הרגשתי את הגוף שלי מתכונן לקראתו.

ההתנהגות שלי איתו טבעית ואני מרגישה בנוח לפלרטט ולעקוץ. הוא זורם איתי, מפלרטט בחזרה, עוקץ בחזרה. אני לא מרגישה צורך לעטות מסיכה.

לא הייתי עם גבר מעל לשנה, לא הרגשתי שום צורך או רצון. לא הרגשתי משיכה מינית, לא הרגשתי חרמנות בסיסית טבעית ואנושית. לא הרגשתי.

ברור לי שזו הטראומה שהגוף שלי עבר, שהנפש שלי עברה והפסיכולוגית שלי עוזרת לי להתמודד עם הניתוק הרגשי והפיזי.

עם דן, כל הזיכרונות והכאב לוקחים צעד אחורה ומפנים את מקומם למשהו בסיסי, חייתי שאני מניחה שקיים ברובנו.

אהבתי בעבר, נמשכתי בעבר, רציתי בעבר. אבל מעולם לא הרגשתי כל כך… נזקקת.

אני יושבת לצדו ברכב בשתיקה נוחה ואני מודעת ומחוברת לכל פעולה שלו. הצורה בה הוא אוחז בהגה, מסובב, פונה. האצבעות שלו על כפתורי הרדיו כשהוא מחליף תחנה. המבטים שלו למראות ולפעמים אליי.

ריח הבושם שלו ממלא את החלל ואני מרגישה קצת שיכורה, קצת חסרת שליטה על הדחפים שלי.

כשאנחנו מגיעים למרינה, הוא חונה ברוורס ובמקום לבחון את החניה דרך המראות, הוא מניח יד מאחורי משענת הראש שלי ומפנה את הגוף שלו ימינה לכיווני. המבט שלו מופנה אחורנית, נראה שהוא עושה זאת רק בשביל לכוון את הרכב בצורה הטובה ביותר בחניה הצפופה.

אבל בשבילי זה משחק מקדים, הוא כל כך קרוב אליי שאם אני אזוז ממש כמה סנטימטרים בודדים שמאלה אני אוכל ללקק את הצוואר שלו. אני מתאפקת לא לעשות בדיוק את זה.

אני בטוחה שהוא לא יתנגד, אבל זה לא הדבר הנכון לי כרגע. אני לא יכולה לקפוץ מאפס למאה, עברתי יותר משנה בלי מגע מיני, אני יכולה לעבור כמה שעות נוספות לצדו של דן כהן. גם אם זה יהרוג אותי.

"הגענו". הוא אומר ומחייך אליי.

אנחנו יוצאים מהרכב והולכים כמה דקות לכיוון היאכטות העוגנות. אחת מהן בולטת במיוחד ביופייה, במודרניות וביוקרה שלה ואני מיד יודעת שזו היאכטה שלו.

דן נראה לי כמו גבר שילך תמיד על הטוב ביותר. לא בשביל לנקר עיניים, פשוט כי הוא לעולם לא יתפשר על פחות.

הוא מושיט לי יד כדי לעזור לי לעלות והמגע הקצר מעביר זרמי חשמל ישירות מהאצבעות שלו לפטמות שלי.

"תודה." אני אומרת לו בקול קצת צרוד ולוקחת כמה שאיפות אויר עמוקות בשביל להוציא את עצמי מהטראנס המיני שעופף אותי.

אני תוהה אם גם הוא מרגיש את זה.

אני יודעת שהוא נמשך אליי, אני יודעת שהוא מעריך את המראה החיצוני שלי, הוא לא מנסה להסתיר את המבטים שלו ואת הסקירות של הגוף שלי. הוא גם אמר את זה מפורשות בבית הקפה ביום ראשון.

אבל אני תוהה אם זה עוצמתי אצלו כמו שזה אצלי, אם גם הוא מרגיש על סף שבירה, על סף משהו עוצמתי וחסר שליטה.

"את רעבה?"

"עדיין לא."

"יש לנו סל פיקניק מוכן בקירור. נפליג קצת וכשנמצא פינה לעצור אני אפתח לנו שולחן."

"נשמע שחשבת על הכל." אני אומרת לו בכנות ובהערכה.

"אני משתדל." הוא עונה לי עם חיוך וקריצה. "תתמקמי על הסיפון, יש כסאות ומיטות שיזוף, אני אוציא אותנו לדרך ואצטרף כשנעגון."

"אוקיי." אני עונה לו בקול חלש.

במצב רגיל הייתי מעדיפה להצטרף אליו ולצפות בו משיט את היאכטה, אבל ברגע זה אני מרגישה שאני צריכה את המרחק ממנו. אני צריכה קצת זמן לאסוף את עצמי.

דן

אני לא אעמוד בזה. אין סיכוי בעולם שאני אבלה איתה שעות לבד על היאכטה בלב ים ולא אגע בה. הכוונה שלי היתה טובה, רציתי לבלות איתה את היום בלי לחץ, בלי מטרת על. נטו שני אנשים שמתחילים להכיר אחד את השני בטבעיות ובנוחות.

אבל יש בה משהו שמוציא אותי מדעתי, שגורם לי לאחוז בכל כוחי בשליטה שאני כל כך מתגאה בה ולהרגיש אותה חומקת לי מבין האצבעות בכל שניה שחולפת.

המשיכה המינית בינינו מטורפת, מעולם לא הרגשתי ככה. הייתי עם נשים רבות, יפהפיות ומיוחדות כל אחת בדרך שלה. אבל איתה הכימיה כל כך חזקה שבכל רגע נתון אני מרגיש שאני מתאפק לא להסתער עליה.

הנסיעה לכאן היתה גיהינום. התעסקתי בכל דבר אפשרי בשביל לנסות לא לבהות בה, לא לגעת בה. החלפתי תחנות רדיו כמו משוגע, התרכזתי בכביש כמו בטסט ראשון והחניה… פאק החניה, כמעט נכנסתי ברכבים החונים פעמיים.

אני גבר בן ארבעים עם עשרים וחמש שנות ניסיון עם נשים והיא גורמת לי להרגיש כמו אותו נער בן חמש עשרה שמתנשק עם נערה בפעם הראשונה.

אין דרך אחרת לתאר את זה, אני חרמן כמו נער מתבגר.

הייתי חייב להתרחק ממנה קצת בשביל להרגיע את הזקפה המטורפת שלי, מזל שלבשתי בסוף ג'ינס ולא שורט דק כמו ששקלתי. הייתה לי הרגשה שאיתה אני אצטרך ללבוש משהו עם בד יותר… קשיח.

אני מכוון את הספינה מהמרינה ומתחיל להשיט אותה לכיוון הים הפתוח. אני מכיר מקום מצוין לעצור שתהיה בו גם קצת פרטיות, זה ייתן לי לפחות עשרים דקות של שקט ואיסוף עצמי.

אני מקווה שהיא לא תתאכזב מחוסר היחס שלי בזמן הקרוב, בכל מקרה אחר הייתי מציע לה להצטרף אליי, אבל אני צריך את המרחק הזה. אני צריך לא להריח אותה, לא לראות את בגד הים הלבן הפצפון שהיא לובשת מתחת לשמלה הדקיקה והשקופה. לא לקלוט את הפטמות שלה מזדקרות בכל פעם שאני עובר לידה.

פאק דן תשתלט על עצמך.

מילנה

השמש הלוהטת מחממת את הגוף שלי ולא עוזרת ולו במעט למפלס החרמנות שלי שרק עולה.

חשבתי שהמרחק הפיזי ממנו יעזור, אפילו הפניתי את מיטת השיזוף עם הגב אליו כדי לא להציץ בו, אבל שום דבר לא עוזר.

אני בוערת והלבוש המינימלי שלי גורם לי לדמיין סצנות ארוטיות על הסיפון. הקלות בה הוא יוכל פשוט להסיט את התחתונים שלי הצידה ולגעת בי.

איך הוא יגיב אם אני אוריד את החלק העליון של בגד הים ואשאר טופלס? איך הוא יגיב אם אני אוריד הכל?

אני מדמיינת אותו בין הרגליים שלי, צופה בי, בוחן את הגוף שלי, כל קימור, בליטה וכפל. אני מדמיינת את הלשון שלו מלטפת אותי, את..

"מילנה, את בסדר?" הקול של דן נשמע מעליי ואני קופצת בבהלה. "לא התכוונתי להבהיל אותך אבל שמתי לב שהנשימות שלך קצרות ומהירות ונבהלתי שאת לא מרגישה טוב.

ההפלגה עושה לך בחילה? אני אביא לך מים."

"לא, לא, הכל בסדר. אני מרגישה מצוין." אני עונה לו במהירות ומתיישבת על מיטת השיזוף עם רגליים צמודות חזק.

"את בטוחה? את סמוקה קצת."

"אני משתזפת די מהר. בעצם אני אשמח לבקבוק מים." אני ממלמלת במהירות והוא מסתכל עליי בחשדנות.

"אוקיי, אני כבר חוזר עם המים ונדאג גם לעור הסמוק שלך."

הוא חוזר תוך דקה עם בקבוק מים, צידנית גדולה וקרם הגנה. "למה התכוונת כשאמרת שתדאג לעור הסמוק שלי?"

"קרם הגנה, כמובן." הוא עונה ומכוון לשפופרת שביד שלו. משהו במבט המשועשע שלו גורם לי לחשוב שהוא יודע בדיוק מה הסיבה לסומק שלי ולנשימות הקצרות.

"כמובן."

הוא פותח את השפופרת ומורח מעט קרם על האצבעות שלו. "בואי נתחיל בפנים שלך." הוא אומר ומושיט יד לאותן לחיים סמוקות.

המגע שלו עדין וקריר על הפנים הרותחות שלי ואני עוצמת עיניים בהנאה.

הוא עובר באטיות על הלחיים והאף שלי, המצח, הסנטר.. ואז הוא יורד לצוואר שלי. אני רוצה להגיד לו שימשיך לרדת, שימרח את קרם ההגנה על כל פינה חשופה ומוסתרת בגוף שלי, אבל אני נמנעת. המלים עומדות על קצה הלשון שלי כשהוא עוצר בפתאומיות. אני פוקחת עיניים בבלבול, מנסה להבין לאן המגע שלו נעלם. המבט שלו גורם לנשימות הלא סדירות שלי להתגבר. הוא צופה בי בריכוז מוחלט, העיניים שלו בוהקות וחודרות לתוך הנשמה שלי.

אני לא לבד בתוך זה, הוא מרגיש את זה גם.

"תסתובבי ותשתי מים, אני אמרח לך בינתיים את הגב."

אני מצייתת לו מיד, ללא היסוס וללא מחשבה.

אני מפנה לו גב ולוגמת מהמים הקרים, מרגישה את הקור המדהים עובר בוושט שלי ומצטמררת.

ההקלה קצרה מדי, ברגע שהידיים שלו נוגעות בכתפיים שלי ומתחילות למרוח את קרם ההגנה, הקרירות הנעימה נעלמת כלא היתה ואני בוערת שוב.

הוא מעסה את הכתפיים ואת הגב העליון שלי ואנחה של עונג מצליחה לחמוק לפני שאני עוצרת אותה.

הוא קופא לרגע, האצבעות שלו מתכווצות בכח על הכתפיים שלי ואז הוא ממשיך שוב בעדינות.

הוא ממשיך מטה, מורח את הקרם ומעסה אותי. כשהוא מגיע לקשר של בגד הים באמצע הגב שלי, הוא מעביר את האצבעות שלו מתחת לחוטים באטיות ובקבוק המים נשמט מהיד שלי.

אני לא יכולה לעמוד בזה.

הידיים החזקות שלו נעות לצדי הגב שלי בתנועות מעגליות, האצבעות שלו מתקרבות לחזה שלי מהצדדים, אני כל כך רוצה להרגיש אותו שם, אבל הוא לא עובר את הגבול, הוא לא מגניב נגיעה עדינה, הוא עוצר בדיוק לפני שהמגע שלו ייחשב מיני, לא הולם, חצוף.

אבל זה מאוחר מדי בשבילי, בשלב הזה עברתי את נקודת האל חזור. הוא ממשיך במסע שלו לגב התחתון ואני כבר לא יכולה לעצור את אנחות ההנאה שלי.

"מילנה…" הוא אומר בקול נמוך ועמוק.

אני מסובבת את ראשי, מפנה אליו מבט אמיתי וישר, ללא הצגות ומושיטה יד אחורה. אני מתירה את הקשר של חזיית בגד הים שלי באמצע הגב, לא מסיטה את המבט מהעיניים שלו לרגע.

בתנועה איטית ומכוונת אני מושכת את החזיה מעל הראש ונותרת חשופה בפלג הגוף העליון, אבל עדיין עם הגב אליו.

אני מחייכת אליו בפלרטטנות ומחזירה את המבט שלי לאופק. "אל תפספס אף נקודה." אני אומרת לו בהומור והידיים שלו חוזרות אליי, חוזרות לעסות אותי.

"אם שמת לעצמך מטרה לשגע אותי היום, את מצליחה." הוא אומר לי ותופס את המותניים שלי בכח.

"עד לרגע זה לא היתה לי מטרה." אני עונה לו.

"ועכשיו?" הוא שואל ישירות לאוזן שלי, נצמד אליי מאחור, עדיין בלבוש מלא.

"עכשיו אני רוצה שתזיין אותי."

נראה שהמשפט הזה הוא נקודת השבירה שלו, כי מרגע זה, דן הסבלני והעדין נעלם.

יד שמאל שלו אוחזת בחזקה בקוקו הגבוה שלי והוא מושך את הראש שלי אחורה. עם יד ימין הוא תופס את הפנים שלי ומנשק אותי כמו שלא נישקו אותי מעולם.

אף פעם לא חוויתי תשוקה כזאת, דחיפות כזאת. הלשון שלו חודרת לתוך הפה שלי ואני גונחת בקול. מוצצת את הלשון שלו ונושכת את השפתיים שלו. הנשיקה נמשכת ונמשכת ואני מרגישה את הרטיבות בין הרגליים שלי מתגברת.

הוא משחרר את הפנים שלי וחופן את השדיים שלי בלהט. אין בנו טיפת עדינות, טיפת סבלנות. אני רוצה הכל ואני רוצה את זה עכשיו.

"דן, תיגע בי, תיגע בי איפה שאני צריכה." אני אומרת לו ותופסת את השיער שלו בכח בזמן שהוא עדיין מאחוריי ואני נשענת עליו.

הוא מחבק אותי עם היד השמאלית שלו, צובט לי את הפטמה ובידו הימנית חופן אותי בכח בין הרגליים.

"זה מה שאת רוצה?" הוא שואל ומעביר את הלשון שלו על הצוואר שלי.

"כן" אני גונחת ונאנחת כשהוא מפעיל יותר לחץ בין הרגליים שלי.

בדיוק כמו בפנטזיה שלי הוא מסיט את התחתונים שלי הצידה ומעביר שתי אצבעות בין הכפלים הרטובים שלי.

"את מטפטפת על המיטה מילנה, כל זה בגלל נשיקה? או שעברו לך עוד כמה מחשבות בראש לפני שהצטרפתי אליך? כמה זמן כבר היית מוכנה בשבילי בזמן שאני השטתי את היאכטה כמו אידיוט עם זין עומד מאחורי הג'ינס המקולל הזה?"

"אני מוכנה מהרגע שהתקשרת אליי."

"פאק" הוא גונח לאוזן שלי ומחדיר את שתי האצבעות עמוק לתוכי פעמיים, שלוש, ארבע. כשאני מרגישה שאני עומדת לגמור הוא מוציא את האצבעות שלו במהירות וסוטר לי ישירות על הדגדגן.

מעולם לא נגעו בי ככה, מעולם לא התנהגו אליי ככה ואני לא יודעת אם הייתי נהנית כל כך אם זה היה כל גבר אחר חוץ מדן.

הוא קם מהישיבה מאחוריי ומכוון אותי לשכיבה על מיטת השיזוף. הוא מתיר בזריזות את הקשרים בבגד הים התחתון ויורד על הברכיים בין הרגליים שלי.

הוא ממשיך באותו הקצב, ללא עצירות, ללא מחשבה מיותרת. רק רגש.

הוא מעביר את הלשון החמה שלו עליי ובתוכי, מוצץ לרגע את הדגדגן שלי וחוזר להחדיר את הלשון שלו לתוך הפתח שלי.

אני גונחת בקול ותופסת את הראש שלו בשתי ידיי, מצמידה אותו אליי. "עוד… דן…. עוד…."

המלים שלי מדליקות אותו יותר, הוא מניח את כפות הרגליים שלי על הכתפיים שלו, תנוחה שגורמת לגוף שלי להיפתח אליו יותר. תופס את התחת שלי בכח, מפשק אותי ומעביר את הלשון שלו על פי הטבעת שלי, הוא מלקק אותי ביסודיות, עולה מעלה מעלה עד הדגדגן ואז בחזרה לפי הטבעת.

"דן, אני עומדת לגמור."

כשאני מרגישה שאני על הקצה, הוא מחדיר לתוכי שלוש אצבעות ומוצץ את הדגדגן שלי בכח.

אני מאמינה שאת הצרחות שלי שמעו עד המרינה, מעולם לא גמרתי כל כך חזק.

דן

אני מרגיש שאין לי יותר שום שליטה על ההתנהגות שלי, אני מרגיש כמו חיה מיוחמת, אני רק רוצה לגעת בה, לאכול אותה, לזיין אותה שוב ושוב.

צעקות הגמירה שלה מדליקות אותי כל כך שאני כמעט גומר בתחתונים.

בזמן שמילנה מתאוששת על מיטת השיזוף עם מבט מזוגג אני מתפשט במהירות. "מילנה, אם את מתכוונת לעצור, אם את מרגישה לא מוכנה או לא בנוח, אם את לא רוצה להמשיך, זה הזמן לעצור אותי. כל עוד יש בי טיפת שפיות."

המבט שלה מתייצב ומתמקד בי והחיוך הזדוני על השפתיים שלה מבהיר לי שאין לה שום כוונה לעצור, אבל אני עדיין מחכה למלים.

"דן, אתה לא עוצר גם אם מגיע צונאמי."

אני נשכב מעליה, מרגיש את הגוף העירום הרותח שלה נצמד לגוף העירום שלי ואני לוכד את השפתיים שלה בנשיקה מענישה. הזין הקשה שלי מחליק בחופשיות על המיצים שלה ואני מת להיות בתוכה כבר.

אני מנשק את הצוואר שלה, מוצץ ונושך, משאיר סימנים בכוונה, מסמן אותה. אני ממשיך בירידה ונושך את הפטמה שלה בכח. כשהצעקה שלה מתגברת אני מחליף את השיניים בליטופים עדינים של הלשון שלי, להעביר את הכאב.

אני עושה את אותן הפעולות גם לפטמה השנייה שוב ושוב עד שהיא גונחת ומזיזה את האגן שלה מתחתיי בתנועות מעגליות, מורחת את הנוזלים שלה על הבטן שלי.

אני מושיט יד בין הרגליים שלה ומחדיר לתוכה שתי אצבעות, מפמפם אותן בתוכה ומתענג על הגניחות המתוקות שלה.

אני רוצה להביא אותה לעוד אורגמה אבל הפעם כשאני בתוכה, אני רוצה שהיא תהיה כמה שיותר מוכנה בשבילי, כי ברגע שאני אהיה בתוכה, זה לא יהיה עדין.

הכוס הצר שלה מתכווץ סביב האצבעות שלי ואני מרגיש שהיא מתקרבת.

אני מוציא את האצבעות שלי מתוכה ומחפש במהירות את הארנק שלי בג'ינס שמוטל על הרצפה. כמו שהיא אמרה, אני חושב על הכל ותמיד יש לי קונדום בארנק.

כשאני פותח את העטיפה עם השיניים היא מושיטה יד לזין שלי ומפמפמת אותו באטיות אכזרית.

"אני רוצה אותך בתוך הפה שלי דן, אני רוצה לטעום אותך כמו שטעמת אותי." פאק היא גומרת אותי.

"תאמיני לי שאני רוצה את זה גם, אני רוצה את זה כל כך, אבל בסיבוב השני. אני לא יכול להחזיק עוד, אני צריך להיות בתוכך."

אני מזיז את היד שלה ושם את הקונדום במהירות. "את מוכנה?" אני שואל ומשפשף את הזין שלי על הכוס הורוד שלה, מביט עמוק בתוך העיניים שלה.

"תזיין אותי." היא לוחשת ואני חודר לתוכה בדחיפה אחת חזקה ועמוקה.

הצעקות שלה באוזניים שלי מהנות יותר מכל שיר שאי פעם שמעתי. אני מזיין אותה במהירות, ללא הפסקה, ללא עצירות. שוב ושוב אני חודר לתוכה בכח, מנסה להגיע הכי עמוק שאפשר.

אני לא מסיט את המבט שלי ממנה, העיניים שלנו לכודות בזמן שהגוף שלנו מחובר בצורתו הטבעית והבסיסית ביותר.

היא עוטפת אותי עם הרגליים הארוכות שלה ושורטת את הגב והתחת שלי עם הציפורניים שלה.

לבסוף האורגזמה שלה מעוררת את שלי. "תגמרי סביבי מילנה, פאק תתכווצי סביבי, תסחטי ממני הכל."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *